אוכל מוכן – מישלוחים עד הבית

בשנים האחרונות, מאז שאמא הפסיקה לבשל, היא אוכלת מדי פעם במסעדה מעבר לכביש, שם כבר מכירים ומכבדים אותה. אבל לא תמיד יש לה עם מי לרדת, לפעמים מזג האויר קר מדי, גשום מדי או חם מדי ולא בא לה לצאת מהבית ואז אני מזמינה לה (אונליין) ארוחה חמה במשלוח מאחת המסעדות האהובות עליה. כמובן שעכשיו, בעידן הקורונה, זה חשוב יותר מתמיד. אני מקבצת רשימה של מסעדות ושירותי משלוח למי שרוצה להזמין אוכל להורים. אם אתם מכירים מסעדות או שירותי משלוח אחרים, או יש לכם ביקורת (טובה או לא כל כך) אנא הוסיפו בהערה למטה. כשאקבל מידע חדש – אעדכן את הרשימה.


וולט – לגלות ולהזמין את האוכל הכי טוב בעיר


הבאר מעדנים – “הבאר מעדנים” – מפעל בוטיק ארטיזנלי בראש פינה, המתמחה בפיתוח ובייצור מעדני איכות מהגליל: קונפיטורות, ממרחים, רטבים וליקרים, המצטיינים בטעמים קלאסיים, תוך כדי שילובים מעניינים. ממיטב חומרי הגלם, כל המוצרים מיוצרים בשיטות מסורתיות, ממש כמו פעם, מחומרי גלם טריים ומקומיים, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או חומרי טעם וריח מלאכותיים.
משלוחים לכל הארץ


זוני – ביסטרו בירושלים


מבושלת – מבושלת מספקת אלפי מנות ביום ללקוחות בכל רחבי הארץ. הצוות שלנו משלב שף מקצועי, יועץ קולינארי, טכנולוג מזון, ותזונאית.


זואי – בר מסעדה. משלוחים ברחובות, נס ציונה והסביבה


תן ביס – בקליק אחד תוכלו לראות את כל המסעדות הקרובות אליכם מתוך 5,000 המסעדות שעובדות אתנו


גרנד קפה טורקיז – בתוך קניון רמת-אביב. גרנד קפה מיישמת באדיקות את הוראות משרד הבריאות בתקופת הקורונה. אפשרות לאיסוף עצמי במגרש החנייה לאחר תיאום טלפוני.


שטפן ג’לטו – גלידרית שף אוסטרית בתל-אביב.  שף אוסטרית. ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב
טעמי הגלידה משתנים, 100 אחוז טבעיים וטריים מדי יום. .
כמו כן זמינים למשלוחים קינוחים אוסטריים כמו שטרודל תפוחים, עוגת זאכר, עוגת לינצר ועוגת פרג אותם אופה שטפן במקום ממתכונים ביתיים.

Hahorim

אתר ‘ההורים’ מתגייס לעזור כפי יכולתו בזמן משבר הקורונה. אנחנו מאתרים מידע על גופים, ארגונים ואנשים פרטיים שמציעים עזרה בתחומים שונים, שירותי משלוחים לאוכל ודברים חיוניים אחרים, מידע עדכני על הנחיות משרד הבריאות ומשרד הרווחה וכו’. מטרתנו היא לנגש מידע בצורה המהירה ביותר כדי לסייע לנו לעזור להורים. כדי להוסיף מידע חיוני ביעילות אנחנו מציעים שישה חודשי פרסום ראשונים חינם באתר, וכמובן פרסום ללא עלות פעם בחודש בבלוג.

כתיבת תגובה


לישראלים שהוריהם בארץ או מרוחקים!

קבלת מידע ישיר בנושאי פנסיה, צוואות, שירותי רפואה, ביקורים בארץ ועוד.
סקירות שונות של אפשרויות טיפול, אשפוז, ימי כיף, סיוע משפטי.
הטבות כספיות בלעדיות למגוון מוצרים ושירותים.
מפגשים מקוונים עם מומחים בנושאים רלוונטיים.
כל החדשות מארץ בעמוד אחד!

ההרשמה בחינם ומיידית!