קבוצות תמיכה באינטרנט לבני משפחה המטפלים באנשים עם דמנציה ואלצהיימר

עמותת עמדא מקיימת מפגשים פנים אל פנים של קבוצות תמיכה לבני משפחה מטפלים באנשים עם דמנציה בשלבים השונים של המחלה, בכל רחבי הארץ מיום הקמתה.

הקבוצות  הללו מאפשרות למשתתפים בהם ללמוד על המחלה ודרכי התמודדות עמה – גם מניסיונם של משתתפים אחרים וגם ממנחה הקבוצה שהינו איש מקצוע המיומן בטיפול קבוצתי ובעל ידע רב על מחלת הדמנציה. 

בקבוצה ניתן לחלוק בבעיות אישיות וללמוד מאחרים על פתרונות אפשריים שהיו יעילים עבורם. הקבוצות מהוות מקום בטוח ומוגן לדבר על דברים שאולי קשה לדבר עליהם במקומות אחרים בחופשיות ואוירה בטוחה ותומכת ומקלות על תחושות קשות שמתעוררות באופן טבעי בעקבות הטיפול באדם עם דמנציה.

בקבוצות אלה משולבות הרצאות של אנשי מקצוע המעניקים ידע בסוגיות שונות בהם נתקלים מטפלים העיקריים (ידע משפטי, התמודדות עם אתגרים התנהגותיים ועוד).

בימים אלה לא ניתן לקיים את המפגשים כמתוכנן ולכן אנו מציעים  התערבות קבוצתית באינטרנט . מדובר בקבוצת זום, הניפגשת פעם בשבוע, לשעה וחצי, במשך 8 פעמים. בסיום יוחלט על מסגרת ההמשך.

ההשתתפות כרוכה בתרומה של 100 עד 200 ₪ לעמותה לכל סדרת המפגשים.

מי שמעוניין נא ליצור קשר עם עמותת עמדא  5/ 97235341274+ או עם נתי בלום במייל blumnat@ababy1972gmail.com


מאמר בחסות  עמותת עמדא לחולי דמנציה, אלצהיימר ומחלות דומות בישראל הוקמה על – מנת לסייע למשפחות החולים במצוקתן. עמותת עמדא מופעלת על-ידי מתנדבים ב 52  סניפים ברחבי הארץ. עמותת עמדא חברה בארגון אלצהיימר הבינלאומי ( ADI) ובארגון אלצהיימר אירופה.


*** בעלי האתר אינם אחראים לתוכן מודעות, תוכן פרסומי וכתבות נילוות***


כתיבת תגובה


לישראלים שהוריהם בארץ או מרוחקים!

קבלת מידע ישיר בנושאי פנסיה, צוואות, שירותי רפואה, ביקורים בארץ ועוד.
סקירות שונות של אפשרויות טיפול, אשפוז, ימי כיף, סיוע משפטי.
הטבות כספיות בלעדיות למגוון מוצרים ושירותים.
מפגשים מקוונים עם מומחים בנושאים רלוונטיים.
כל החדשות מארץ בעמוד אחד!

ההרשמה בחינם ומיידית!