חדש באתר – ‘הבאר מעדנים’ – משלוחים לכל הארץ מראש פינה

הבאר מעדנים, מפעל בוטיק המתמחה ביצור ופיתוח מעדני מזון

יזמי הבאר מעדנים, ענבר וסיגל שפט מראש פינה, מגשימים חלום וחונכים בימים אלו מפעל בוטיק חדש ומתקדם, בפארק תעשיות צח”ר (צפת, חצור ראש פנה) הממוקם בלב אזור חקלאי.

פעילות “הבאר” החלה בשנת 2001. בני הזוג ענבר וסיגל שפט, החלו לייצר מעדני מזון במקביל לניהול פאב בשם זה בראש פנה העתיקה, וחנות לממכר תוצרת מקומית, שש שנים לאחר מכן, עברו למפעל קטן בהאנגר באזור התעשייה צח”ר, ולמעלה מ-10 שנים מתמחים בייצור ממרחי איכות, קונפיטורות, רטבים וליקרים. אחרי עמידה בתקנים המחמירים של משרד הבריאות וברגולציות  אין סופיות של כל הרשויות, הזוג הקים מפעל מדוגם ומעוצב באווירה ביתית המעניקה  סביבה משפחתית ותומכת לעובדים ולמבקרים בו. בימים אלו הם מגשימים חלום וחונכים מפעל בוטיק חדש ומתקדם, במקום חנות מפעל במחירים סיטונאים.

סיגל מספרת: “כשהתחלנו לייצר קונפיטורות לא הייתה מודעות בשוק מה זו קונפיטורה טובה ומה ההבדל בין קונפיטורה לריבה. הגישה שלנו כאניני טעם להתייחס לקונפיטורה או ממרח כמו שמתייחסים ליין או לקפה, הפכה את מוצרי הבאר לשם נרדף לאיכות ללא פשרות.” .

המוצרים, ליקר לימונצ‘לו וליקר פירות יבשים וקינמון, זכו לאחרונה בפרסי זהב וכסף בתחרות היין הבינלאומית טרווינו

על המדפים המעוצבים  בחנות המפעל, מסודרים בגאווה שורות של בקבוקי רטבים, ליקרים, ממרחים וקונפיטורות היוצרים פסיפס צבעוני ועליז בצבעיהם ובאריזותיהם המעוצבות לצד מוצרים קלאסיים כמו קונפיטורת תות-שדה או ממרח עגבניות מיובשות (אפשר לטעום למשל רוטב ויניגרט תפוזים לסלט ולדג, קונפיטורות חבושים, פסיפלורה,מנגו או תאנים, זהירות ממכר! בין הממרחים: ממרח חצילים ונענע, ממרח פטריות צ’אנקי, ממרח ארטישוק, שלושה ממרחי זיתים ושלושה ממרחי פלפל חריף.

מעוניינים לפנק את יקירכם? בחרו את מארז 12 טעימות ענק, בקטגוריית חבילות השי באתר, יופי של מארז עם מבחר ענק של מרבית המוצרים המיוצרים בבאר.

עוד על “הבאר” ניתן לקרוא באתר http://www.thewell.co.il.

את מוצרי הבאר ניתן להשיג במעדניות מובחרות ברחבי הארץ, ושרות משלוחים לכל הארץ. הנחה מיוחדת לחברי אתר ‘ההורים’ – קוד קופון 7precent

*** בעלי האתר אינם אחראים לתוכן מודעות, תוכן פרסומי וכתבות נילוות***

כתיבת תגובה


לישראלים שהוריהם בארץ או מרוחקים!

קבלת מידע ישיר בנושאי פנסיה, צוואות, שירותי רפואה, ביקורים בארץ ועוד.
סקירות שונות של אפשרויות טיפול, אשפוז, ימי כיף, סיוע משפטי.
הטבות כספיות בלעדיות למגוון מוצרים ושירותים.
מפגשים מקוונים עם מומחים בנושאים רלוונטיים.
כל החדשות מארץ בעמוד אחד!

ההרשמה בחינם ומיידית!